تابلو رومیزی یا پرسنلی اکثرا در اداره ها و سازمان ها به جهت درج نام یا سمت کارکنان به کار برده می شود جنس این تابلو به طور معمول از پلکسی گلاس می باشد که یک نوعی پلاستیک بوده است و دارای یک ظاهر خیلی شفاف و شبیه شیشه می باشد و از رنگ بندی متنوعی برخوردار می باشد جنس حروف نوشته شده روی این تابلو هم از پلکسی طلایی ، مولتی استایل یا دیگر رنگ های پلکسی گلاس می باشد یک نکته برای این تابلوها وجود دارد اینکه این حروف بیش از اندازه استاندارد نمی توانند کوچک شوند چون برش و نصب آنها روی صفحه زمینه امکان پذیر نمی باشد .

همان طور که بیان کردیم ماهیت تابلوهای تبلیغاتی ، تبلیغات می باشد که یکی از این تبلیغات معرفی کردن افراد یا گروه های مختلف بوده است تابلوهای تبلیغاتی که در مدل های گوناگون تولید می شوند یکی از بهترین انواع معرف ها هستند برای نمونه بیلبوردهای تبلیغاتی بین جاده ها و درون شهری یک بازیگر ، خواننده و یا صنف های گوناگونی را به مردم معرفی خواهند کرد و یا یک نمونه دیگر تابلوهای لایت باکس درون مترو ها هستند که معرفی کننده یک فیلم ، سریال ، آلبوم موسیقی و … خواهند بود .

تابلو رومیزی

مزایای تابلو رومیزی

معرفی پرسنل :

تابلو رومیزی بهترین روش معرفی پرسنل می باشد که در اشکال و طرح ها ی گوناگون آن را می توان طراحی و تولید نمود تا شکل مناسب با آن محل و اداره داشته باشد .

صرفه جویی در زمان :

در بیشتر اداره ها جهت صرفه جویی در زمان مشتریان و پرس و جوی کمتر آنها جهت پیدا کردن مسئول موردنظر از این نوع تابلو استفاده می کنند که خیلی پرکاربرد و مهم می باشند .

عایق کامل :

تابلوهای رومیزی بیان کننده قسمتی از هویت بصری یک مجموعه خواهند بود که رابطه مستقیمی بر روی احساس فرد از حضور در یک مکان خواهد داشت چون با این تابلوها نظم و مدیریت کامل مجموعه را نشان خواهید داد .

بنابراین این تابلوها یکی از انواع تابلو تبلیغاتی هستند که ماهیت آنها معرفی و یا آگاهی می باشد به این طریق که می توان به وسیله این تابلوها سمت و نام افراد را به نمایش گذاشت که بیشتر در اداره ها و بانک ها کارایی دارد و یا اینکه از طریق آنها یک اطلاعاتی به مراجعه کنندگان بتوان داد برای نمونه در یک رستوران می توان با گذاشتن یک تابلو رومیزی به اسم رز رو به مشتریان اعلام خواهند کرد که کدام میز از پیش به وسیله کسی رزرو شده است .

انواع تابلو رومیزی

تابلو رومیزی انواع گوناگونی از نظر نوع متریال استفاده شده در ساخت خواهند داشت که انواع آن را توضیح خواهیم داد این تابلو ها شامل دو قسمت می باشند : 1- زمینه . 2- قاب ( نوشته یا لوگو مدنظر شما درون قاب قرار خواهد گرفت ) .

تابلو رومیزی پلکسی :

پلکسی گلاس یک متریال از جنس پلاستیک می باشد که در شغل تابلوسازی از پرمصرف ترین متریال ها به حساب می آید در اصل مجموعه های تابلوسازی از طریق پلکسی گلاس به ساخت و تولید انواع تابلوهای تبلیغاتی اقدام می کنند که یکی از آنها تابلو پلکسی رومیزی می باشد .

تابلو پلکسی گلاس رومیزی را در شکل های گوناگون می توان تولید کرد که قطعا به وجود آوردن ایده های نو به وسیله تابلوسازی ها نقش موثری در ساخت این نوع از تابلوها دارد .

تابلو رومیزی استیل :

از طریق استیل تابلوهای تبلیغاتی گوناگونی می توان تولید نمود که تابلو رومیزی یکی از آنها خواهد بود تابلوسازها به وسیله ورق های استیل که چند رنگ گوناگون دارند این تابلوها را در مدل های مختلف تولید می کنند که از طریق آنها می توان اصناف یا افراد را معرفی و یا تبلیغ نمود .

تابلو رومیزی مولتی استایل :

یکی از انواع این تابلوها که در حال حاضر در اشکال گوناگون تولید می شوند تابلو رومیزی مولتی استایل می باشد یک نکته در مورد تابلو مولتی استایل این می باشد که مولتی استایل این امکان را خواهد داشت که با سایر متریال ها تلفیق شود و تابلو جدید و زیبایی به وجود آورد البته تلفیق پذیری تابلوها در تابلوسازی زیاد می باشد ولی تلفیق مولتی استایل با سایر متریال ها در جهت تولید این نوع تابلو یکی از شیوه های اصولی در تولید این نوع از تابلو بوده است .

تابلو رومیزی

کاربرد انواع تابلو رومیزی

تابلو رومیزی اداره یا شرکت : در حال حاضر در کشور ما اداره ها و شرکت های زیادی در حال فعالیت می باشند و همچنین هر روز به تعداد آنها اضافه می شود اداره ها ، شرکت ها از بخش ها و واحدهای گوناگونی تشکیل شده اند که بعضی از آنها تعداد زیادی کارمند دارند لذا ساخت تابلو رومیزی برای این مدل از شرکت ها و اداره ها بسیار اهمیت خواهد داشت و به بهترین نحو قسمت ها و سمت های افراد را به مشتریان معرفی می کند .

تابلو رومیزی بانک و موسسه مالی : یکی دیگر از مکان هایی که احتیاج به این نوع تابلو دارد و صد در صد این تابلو در آن به کار برده می شود بانک ها و موسسه های مالی و اعتباری خواهند بود بانک ها و موسسه های مالی به علت اینکه دارای نیروهای انسانی با سمت های گوناگون می باشند لازم است برای معرفی کارکنان به مشتریان از این تابلوها استفاده نمایند برای نمونه تابلو رومیزی رئیس شعبه و تابلو رومیزی معاون شعبه ، نشان دهنده سمت آنها خواهد بود .

تابلو رومیزی رستوران : از دیگر کاربردهای این تابلوها می توان به رستوران ها اشاره کرد امروزه رستوران ها در تمام کشور مشغول به کار می باشند که بعضی از آنها مجهز به سالن بزرگ و تعداد زیادی میز هستند که بعضی از مشتریان پیش از ورود به رستوران میز انتخابی خود را رزرو می نمایند با این کار کارکنان رستوران یک تابلو رزرو رومیزی روی میز رزرو شده قرار می دهند تا دیگر مشتریان از این موضوع مطلع شوند .

قیمت گذاری تابلوهای تبلیغاتی و تابلو چلنیوم از مواردی می باشد که بیشتر مردم به آنها توجه دارند و پیش از سفارش آن قیمت تابلو را استعلام می کنند و در این نوع تابلو همنوع تابلو ابعاد آن در قیمت گذاری بسیار مهم خواهد بود .

اشتراک: