فرقی نمی کند که در چه حیطه ای فعالیت داشته باشید، در هر صورت استفاده از یک تابلو تبلیغاتی می تواند به کسب و کار شما رونق بخشد. برای مثال اگر در حوزه سیگار فروشی فعالیت می کنید، می توانید با سفارش تابلو مغازه سیگار فروشی به مخاطبین بیشتری نشان داده شوید. تنها کافی است که با نکات کلیدی مهم در سفارش تابلو آشنا نئون شوید و یک تابلو در خور سفارش دهید.

بررسی تابلو مغازه سیگار فروشی

تابلویی که برای مغازه سیگار فروشی خود سفارش می دهید، باید به صورتی باشد که مخاطب با یکبار دیدن آن، به خدماتی که شما ارائه می دهید، آگاه شود. این تابلو در انواع متنوعی قابل سفارش دادن می باشد که باید شامل لوگو مخصوص برندتان باشد.  طراحی های زیادی به این منظور اجرا شده اند که توانسته اند به نتیجه چشم گیری در این عرصه دست پیدا کنند. این تابلو باید به صورتی باشد که از فواصل دور، به راحتی توسط مخاطب قابل مشاهده باشد. همچنین باید از نورپردازی کامل برخوردار باشد تا به راحتی حتی در شب نیز قابل دیدن باشد.

بررسی تابلو مغازه سیگار فروشی

بهترین مدل ها برای تابلو مغازه سیگار فروشی

همانطور که ذکر شد، انواع متنوعی از تابلوهای تبلیغاتی برای مغازه سیگار فروشی اجرا می شوند که نوع و طراحی آن به سلیقه شما وابسته است. همچنین تمامی مواردی که در آن درج می شوند، از جمله متن، عکس، اجزای طراحی، لوگو و سایر جزئیات به سفارش شما قابل اجرا خواهد بود.

مدل های متنوعی در این زمینه وجود دارند. اما برای پیدا کردن بهترین مدل باید ابتدا هدف خود را از سفارش این تابلو مشخص کنید. برای مثال باید مشخص کنید که تابلو مغازه سیگارفروشی قرار است در فضای بیرونی و یا داخلی مغازه نصب شود.

چرا که با توجه به این موضوع می توان متریال ساخت آن را انتخاب و تغییر داد. از این قرار که تابلویی که در سر درب مغازه نصب شود، باید کیفیت بالایی داشته باشد. تا بتواند در برابر شرایط سخت از جمله بارش برف و باران، آفتاب سوزان و … مقاومت داشته باشد.

پس در این زمان است که باید به سراغ بهترین مدل هایی بروید که از مقاومت کافی در فضای بیرونی بهره مند هستند. گرافیک و طراحی و اصول چاپ انواع مدل های این تابلو به هر میزان که تخصصی و حرفه ای تر باشد، در نتیجه کیفیت تابلو را افزایش داده و شما را به هدف تان نزدیک تر می کند.

نکات کلیدی برای سفارش ساخت تابلو مغازه سیگار فروشی

شاید از نظر شما سفارش دادن یک تابلو مغازه سیگارفروشی چندان هم جای نگرانی نداشته باشد. اما اینطور نیست و از آنجایی که قرار است مدت زمان طولانی از این تابلو در فضای متنوع استفاده شود، باید نکات مهمی را در طراحی و ساخت آن در نظر بگیرید.

چرا که تنها در این صورت است که می توانید تابلویی مورد پسند برند و کسب و کارتان تحویل بگیرید و سال های سال بدون خرابی و کوچک ترین تغییری از آن استفاده کنید. پس از جمله مهمترین این نکات شامل موارد ذکر شده در زیر هستند:

• بخش طراحی در آموزش از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که این بخش باید در مهارت و خلاقیت زیادی انجام بگیرد. اولین گام برای جلب توجه مخاطبین، انتخاب طراحی ایده آل و مناسب است که می تواند یک تابلو جذاب خلق کند.

• توجه به جنس و متریال به کار برده شده در ساخت تابلو نکته مهم بعدی محسوب می شود. همانطور که می دانید، تابلو تبلیغاتی یک رسانه تبلیغاتی مهم محسوب می شود که می تواند هویت ساز برند شما باشد. از آنجایی که تابلوها در شرایط جوی سختی قرار می گیرند، باید بتوانید در آن ها از جنس و متریال مطلوب استفاده کنید که تابلو شما عمر طولانی مدتی داشته باشد و به راحتی آسیب نبیند.

• توجه به ابعاد تابلو بسیار اهمیت دارد. چرا که در واقع بعد از طراحی، چیزی که باعث می شود تابلو شما به چشم مخاطب جذاب دیده شود، میزان نورپردازی آن می باشد که جذاب و چشمگیر باشد.

• نورپردازی نیز باید با توجه به اصول خاصی انجام شود که در آن نوع لامپ ها از اهمیت زیادی برخوردار هستند. برخی از قوانین و مقررات شامل نورپردازی جذاب و ایده آل، قدرت نور مناسب و بسیار زیاد، ضد آب بودن آن ها و .. می باشند که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرند.

• جلوه بصری بخشیدن به تابلو است که به وسیله به کار بردن بهترین متون در آن ایجاد می شود. انتخاب متن باید تاثیرگذار و در عین حال کوتاه و مفید باشد.

نکات کلیدی برای سفارش ساخت تابلو مغازه سیگار فروشی

انواع تابلو مغازه سیگار فروشی

انواع متنوعی از این نوع تابلو طراحی و به اجرا در می آیند که بهتر است با هر یک از آن ها آشنا شده و بهترین انتخاب را در این حیطه داشته باشید:

تابلو استیل مغازه سیگار فروشی

تابلو استیل از انواع نمونه های با کیفیت تضمین شده و ضد زنگ است که سال های زیادی عمر می کند. تابلو استیل در برابر شرایط سخت مقاومت بالایی دارد و دچار آسیب نمی شود. همچنین جلوه جذاب و زیبایی دارد.

تابلو چلنیوم مغازه سیگار فروشی

تابلو چلنیوم از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و در ساخت آن ها از حروف برجسته استفاده شده است. آن ها از جلوه بصری فوق العاده زیبایی بهره مند هستند و از فواصل دور به شدت جلب توجه می کنند.

تابلو نئون مغازه سیگار فروشی

این دسته از انواع تابلوهای تبلیغاتی، معمولا از ال ای دی های نئون طراحی و ساخته می شوند که فوق العاده پرطرفدار هستند. آن ها قابلیت اجرای انواع طرح را فراهم می کنند و در رنگ بندی متنوع موجود می باشند. کم مصرف اند و با خیال آسوده می توانید از آن ها استفاده کنید.

کلام آخر

با توجه به اینکه با انواع تابلو مغازه سیگار فروشی در این مقاله آشنا شدید، بهتر است بدانید که سفارش این تابلو از اهمیت زیادی برخوردار است. پس بهتر است که تمامی نکات را در سفارش آن مدنظر قرار دهید. برای این کار می توانید به یک مجموعه حرفه ای و متخصص مراجعه کنید تا بهترین خدمات را در اجرای تابلو شما پیاده کند.

اشتراک:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.