تابلو تبلیغاتی

پلاستیک از جنس پلاستیک ساخته شده است که به آن تابلوی نئون پلاستیک نیز گفته می شود. شاید  بسیاری از افراد فکر کنند که تابلو های تبلیغاتی پلاستیکی مقاومت و استحکام لازم را ندارند. اما این طور نیست بلکه باید بگوییم پلاستیک به کار برده شده در ساخت این گونه از تابلو ها بسیار مقاوم بوده و ماهیتی شبیه به طلق دارد. تابلو های نئون پلاستیک از معروف ترین و قدیمی ترین تابلو هایی می باشند که در بازار وجود داشتند. و مهم ترین ساختار آن ها را نیز پلاستیک تشکیل می دهد.

علاوه بر پلاستیک برای ساخت آن ها از گاز نئون نیز استفاده می‌ شود. گاز نئون به گازی بی رنگ گفته می شود که توسط دو دانشمند انگلیسی کشف شدند و تاثیر بسیار زیادی در صنعت تابلو سازی دارند. تابلو های نئون پلاستیک به گونه ای ساخته می شوند که پلاستیک ها در ابتدا ذوب می شوند و سپس شکل دلخواه را به پلاستیک ها می بخشید و این شکل دلخواه از طریق گاز نئون به پلاستیک داده می شود. این موضوع سبب می‌ شود که در ساخت این گونه از تابلو ها خلاقیت و  ابتکار بسیار زیاد باشد و مشتری با محدودیت مواجه نخواهد بود. و می‌تواند طبق سلیقه ی خود انتخابی درست در زمینه ی تابلو تبلیغاتی پلاستیک داشته باشد.

تابلو تبلیغاتی پلاستیک

تفاوت تابلو چلنیوم با تابلوی پلاستیک:

تابلو های چلنیوم در مقایسه با تابلو تبلیغاتی پلاستیکی به روز تر و جدیدتر می باشند. در واقع می توانیم بگوییم که این تابلوها نمونه امروزی تر از تابلوهای نئون پلاستیک هستند. از نظر کیفیت و دوام هر دو نوع تابلو با هم برابری می کنند و عمده ترین تفاوتی که دارند، تفاوت در جنس زوار آن ها می باشد. در ساخت تابلو چلنیوم از زوار را با جنس آلومینیوم استفاده می کنند ولی در تابلوهای نئون پلاستیک از زوار های پلاستیکی بهره می‌برند. استفاده از زوار های آلومینیومی باعث میشود که جلوه ی تابلو چلنیوم شفاف تر و جذاب تر باشد و همین موضوع شاید باعث شود که بسیاری از افراد تابلو های چلنیوم را به تابلوهای نئون پلاستیک ترجیح بدهند.

یکی دیگر از مهم ترین تفاوت های تابلوی چلنیوم با تابلو تبلیغاتی پلاستیکی یا همان تابلو نئون پلاستیک تفاوت آن ها در نور پردازی می باشد. تابلو های نئون پلاستیک از طریق قرار دادن لامپ مهتابی درون باکس نور پردازی می شوند ولی امروزه با وجود لامپ های اس ام دی برای نورپردازی تابلوهای چلنیوم از این لامپ ها استفاده می کنند.

نور پردازی در تابلوی چلنیوم فقط روی سطح کار یعنی جاهایی که ورق پلکسی استفاده شده است انجام می‌ شود. اما در تابلوهای نئون پلاستیک علاوه بر سطح از طریق زوار هم نورپردازی انجام می شد.

مزایای استفاده از تابلو تبلیغاتی پلاستیک :

 ساخت تابلو تبلیغاتی پلاستیک نیازمند تخصص و مهارت بسیار بالا در این زمینه می باشد و یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از این تابلو آزادی نظر مشتری است‌ یعنی مشتری می تواند طرح و مدل مورد نظر خود را کاملا آزادانه انتخاب کند و به تابلو ساز پیشنهاد دهد. و فرد متخصص در این حوزه می‌ تواند طبق انتخاب و سلیقه ی مشتری تابلوی مورد نظر پلاستیکی را بسازد. علاوه بر این استفاده از پلاستیک نسبت به مواد اولیه ی تابلو چلنیوم بسیار ارزان تر می باشد و همین ارزان تر بودن، موجب می شود که تابلو های نئون پلاستیک مقرون به صرفه باشند. و برای اکثر افراد قابلیت استفاده داشته باشند‌.

مقاومت بسیار بالای تابلو های نئون پلاستیک نیز جزو مزیت های آنها به حساب می آیند. چون این تابلوها بدنه ای کاملا مقاوم دارند و شما می توانید در مواقع لزوم تابلو تبلیغاتی پلاستیک فروشگاه یا محل کار خود را به آسانی شستشو دهید و مطمئن باشید که در اثر شستشو هیچ آسیبی نمی‌ بینند‌. حتی تغییرات آب و هوایی و جوی نیز تاثیری روی آن ها نخواهد گذاشت. و اگر بعد از مدت زمان طولانی استفاده دچار آسیب شد به آسانی تعمیر خواهد شد و تعمیر تابلوهای نئون پلاستیک در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.

با وجود همه ی نکات مثبتی که گفته شد شما باید دقت داشته باشید که تابلو تبلیغاتی پلاستیکی خود را از معتبر ترین فروشگاه ها و مراکز تهیه کنید و اطمینان داشته باشید که در ساخت آن ها از مواد اولیه  ی مرغوب استفاده شده است. چون استفاده از مواد اولیه ی مرغوب در ساخت تابلو به دوام و طول عمر آن دو چندان می افزاید.

این تابلو ها در برابر نور مستقیم خورشید نیز دچار مشکل نمی شوند و تغییری در ظاهر و یا رنگ آن ها رخ نخواهد داد. تمامی این مسائل ترغیب کننده ی مشتری های مختلف هستند تا به خرید تابلو تبلیغاتی پلاستیک برای فروشگاه، محل کار و یا مغازه ی خود بپردازند. چون این تابلو ها ضمن داشتن ظاهری زیبا و جذاب، از دوام بالایی نیز برخوردار می باشند. و در نتیجه می توانند نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری در روند جذب مشتری برای کسب و کار شما ایفا بکنند.

تابلو تبلیغاتی پلاستیک

قیمت تابلوهای پلاستیکی:

موارد مختلفی روی قیمت تابلو نئون پلاستیک تاثیر می گذارند‌. و مهم ترین مسئله ای که تمام مشتریان در هنگام خرید و سفارش تابلو تبلیغاتی پلاستیک به آن دقت می کنند قیمت تابلو می باشد. چون با وجود وضعیت اقتصادی حاکم، همه ی افراد به دنبال تهیه و خرید اقلام ارزان تر و با کیفیت می باشند. . درست است که این تابلو ها نسبت به تابلوهای چلنیوم قیمت مناسب تری دارند اما موارد مهم دیگری از جمله نوع ساختار، نوع طرح انتخابی، حجم و ابعاد تابلو تاثیر بسیار زیادی روی قیمت آن خواهند گذاشت. البته نوع و مکان نصب نیز می توانند قیمت را با تغییراتی رو به رو بکنند. هر چقدر تابلوی منتخب شما سایز و ابعاد بیشتری داشته باشد طبیعتاً قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. ضمن اینکه خرید کردن تابلو تبلیغاتی پلاستیکی از شرکت های معتبر کمی گران تر از سایر شرکت ها می باشد. چون این شرکت ها از بهترین مواد اولیه برای ساخت تابلو تبلیغاتی استفاده می کنند. و طبیعی است که قیمت تابلو های آن ها نیز کمی گران تر از سایر مراجع باشد.

اشتراک: