یکی از بهترین روش هایی که امروزه مشاغل زیادی برای رونق کسب و کار خود از آن استفاده می کنند، تابلوهای تبلیغاتی هستند. تابلوهای تبلیغاتی در تنوع گسترده ای طراحی و ساخته می شوند که به یکی از جذاب ترین آن ها یعنی تابلو چشمک زن تبلیغاتی می توان اشاره کرد. این دسته از تابلوها مورد توجه مشاغل زیادی قرار گرفته اند و این به دلیل قابلیت فوق العاده ای است که از خود ارائه می دهد.

تابلو تبلیغاتی چشمک زن چیست؟

انواع تابلوهای تبلیغاتی زیادی طراحی و ساخته شده اند که یکی از انواع آنها، تابلو چشمک زن می باشد. تا حدودی عملکرد این تابلو از نامی که به روی آن گذاشته شده مشخص است. یکی از مهمترین مواردی که امروزه در تابلو سازی مورد استفاده قرار می گیرد، نورپردازی تابلوها می باشد. این نورپردازی به نوعی در همه تابلوها انجام می گیرد. این کار به وسیله المان های مهمی از جمله مهتابی یا ال ای دی  و اس ام دی ها صورت می گیرد. بنابراین چیزی که در این بخش حائز اهمیت است، اینجاست که این تابلوها دارای افکت نورپردازی متفاوتی هستند که روشنایی را به صورت متفاوت از تابلو استخراج می کنند.

در واقع این کار به وسیله فلاشرها و درایورهای مخصوص انجام می گیرد که نتیجه آن ایجاد و طراحی تابلو چشمک زن تبلیغاتی است. این ایفکت ها به صورت کم نور و پر نور ایجاد می شوند و تابلو به صورت خاموش و روشن نزد مخاطب دیده می شود که به آن چشمک زن گفته می شود. فلاشر در این تابلوها وظیفه دارد تا به اجرای افکت بپردازد. بهتر است بدانید که می تواند به قطع و وصل کردن روشنایی تابلو و کم و زیاد کردن نور آن بپردازد و یک تغییر زیبا در این تابلو تبلیغاتی ایجاد کند. این فلاشرها معمولا به صورت 12 ولت و 220 ولت تولید می شوند. به این صورت که نوع 12 ولت آن در افکت گذاری لامپ های 12 ولت و نوع 220 ولت آن در افکت گذاری لامپ های 220 ولت به کار برده می شوند.

این تابلو در اصل نشانه و امضای یک برند است که باعث می شود مخاطبین زیادی را به سمت خود جذب کند. همچنین این تابلو تبلیغاتی نشانگر هویت برند مورد نظر می باشد و در انواع مشاغل به کار برده می شود. ماهیت و هدف این تابلو نیز مانند سایر تابلوها، تبلیغات و برند سازی و اطلاع سازی در رابطه با نوع فعالیت اصناف و افراد به مخاطبین است. تابلو چشمک زن تبلیغاتی در انواع متفاوتی طراحی و ساخته شده است که برای داشتن یک انتخاب ایده آل بهتر است که همه آن ها آشنا شوید.

تابلو چشمک زن تبلیغاتی

انواع تابلو تبلیغاتی چشمک زن  

همانطور که ذکر شد، انواع تابلو چشمک زن تبلیغاتی به طراحی های گوناگونی ساخته شده اند که یکی که در اصل تفاوت آن ها در میزان نورپردازی و روشنایی آن ها می باشد. بهتر است که اکنون با انواع این تابلو تبلیغاتی آشنا شوید.

تابلو تبلیغاتی چشمک زن LED

این دسته از تابلوها، از ال ای دی های ثابت برخوردار شده اند که در آن ها درایوهای ال ای دی به کار برده شده است. طراحی و تولید انواع این تابلو معمولا با دو نوع ال ای دی صورت می گیرد که به نام ال ای دی های کلاهی و ال ای دی های اورال شهرت دارند. در اصل مونتاژ این تابلوها به روی متریال های گوناگونی مانند فیبرها و پلکسی گلاس ها انجام می گیرد. انواع این ال ای دی ها در انواع ذکر شده در متنوع ترین رنگ بندی ها اعم از آبی، سبز، قرمز، زرد، سفید و بنفش طراحی و ساخته شده است. این تابلو از عمر طولانی مدتی برخوردار است و دارای مصرف برق پایین نیز می باشد.

تابلو تبلیغاتی چشمک زن چلنیوم

تابلو چلنیوم از دسته پرکاربردترین ها محسوب می شوند که در دسته تابلوهای حروف برجسته قرار دارند که به وسیله اس ام دی های بلوکی نورپردازی می شوند. ولتاژ به کار رفته در این تابلوها از نوع 12 ولت  است که می توان نتیجه گرفت که فلاشر موجود در آن نیز از نوع 12 ولت است. با استفاده از این فلاشر، می توان افکت های متفاوتی را در این تابلو ایجاد کرد.

تابلو تبلیغاتی لاس وگاس چشمک زن

یکی دیگر از انواع تابلوهایی که به صورت چشمک زن به کار برده می شوند، می توان به تابلوهای لاس وگاسی نیز اشاره کرد که از مهمترین ها به شمار می رود. روشنایی این تابلو به وسیله لامپ های 12 ولت و 220 ولت صورت می گیرد و همانطور که بارها ذکر شد، فلاشرهای آن از نوع 12 و 220 ولت می باشد. این تابلو نیز مورد توجه مشاغل زیادی قرار دارد و می تواند از کارکرد ویژه ای برخوردار باشد.

قیمت تابلو تبلیغاتی چشمک زن

زمانی که برای سفارش دادن انواع این تابلوها مراجعه می کنید، سوال اولی که ابتدا پرسیده می شود، این است که چه هزینه و قیمتی برای این تابلوها در نظر گرفته شده است. تابلوهای تبلیغاتی در انواع متفاوتی طراحی و ساخته شده اند که اکثر آنها قابلیت روشنایی و قابلیت نصب فلاشر دارند. به این صورت با توجه به این موضوع می توان تابلوهای متفاوتی را سفارش داد که با سلیقه شما سازگار باشد. ولی لازم به ذکر است که پارامترهای مهم در قیمت این تابلوها تاثیرگذار هستند که می توان به جنس و کیفیت تابلو، تعداد لامپ ها و فلاشرهای به کار رفته در آن، اندازه تابلو، مدل تابلو چشمک زن تبلیغاتی و سایر موارد این چنینی اشاره کرد. به این ترتیب می توانید در نهایت کار از قیمت این محصول اطلاع کسب کنید و برای سفارش آن اقدام کنید.

کلام آخر

تابلوهای تبلیغاتی از دسته پرطرفدارترین ها هستند که روزانه صدها هزار از این تابلو را در اطراف خود در بیرون از خانه مشاهده می کنید. به این منظور این تابلوها هر یک با هدف خاصی برای معرفی طراحی و ساخته می شوند که تنها هدف آن ها معرفی کسب و کار است. به این منظور می توانید از انواع تابلو چشمک زن به عنوان معرفی برند خود استفاده کنید و به کسب و کار خود رونق چشمگیر دهید.

 

اشتراک: