تابلو چلنیوم پانچ دار

امروزه برای رونق بسیاری از کسب و کارها استفاده از تابلوی چلنیوم پانچ بسیار رواج یافته است که البته تابلو چلنیوم پانچ دار خود مدل های متفاوتی دارد که در این مقاله شما ما با این مدل ها آشنا می شوید اما در مورد ساختار اصلی تابلو چلنیوم پانچ بهتر است بدانید که این تابلو را می‌توان در گروه تابلوهای مدرن قرار داد. شما بدون شک در سطح شهر بسیار این مدل تابلو را مشاهده کرده اید؛ چرا که جزء تابلوهای تبلیغاتی محسوب می شود که به صورت پانچ ساده، کریستالی، دوبل، ستاره‌ای، طلایی و… احتمالا مشاهده کرده اید.

در نحوه ساختار این تابلو استفاده از رول چلنیوم بسیار کاربردی مشخص میشود که این رول از جنس آلومینیوم است که بتواند بازدهی تابلو چلنیوم پانچ را چند برابر کند. به خاطر براق بودن تابلو چلنیوم پانچ افراد زیبایی متفاوت تری را می توانند در این تابلوی تبلیغاتی نسبت به دیگر تابلوها مشاهده نمایند.

تابلو چلنیوم پانچ در2

کاربرد تابلو چلنیوم پانچ دار

شما می توانید با بکارگیری از تابلو پانچ چلنیوم که که سایزهای مختلفی دارد برای طراحی لبه از پلکسی گلاس شفاف استفاده کنید. دلیل براق بودن این تابلو بخاطر وجود رنگهای متفاوت طلایی، نقره ای و مشکی است که بر روی رویه حروف برجسته چلنیوم میتوان استفاده نمود. سایز های مورد نظر را شما می توانید در 7 سانتیمتر، 9سانتی متر و یا حتی ۱۱ سانتی متر در نظر بگیرید.

تابلو چلنیوم پانچ دار را می توان به واسطه برجسته بودن حروف در طرح ها و رنگ های متفاوت مورد استفاده قرار داد و به همین دلیل است که استقبال بی نظیری از این تابلو صورت گرفته است؛ چرا که جلب توجه بسیار جالب و قابل قبولی دارد و به راحتی می‌تواند یک راه تبلیغاتی اصولی و کاربردی برای افراد در هر نوع کسب و کاری شناخته شود.

مزیت استفاده از تابلو چلنیوم پانچ دار

اگر بخواهیم در مورد مزیت استفاده از تابلو چلنیوم پانچ دار صحبت کنیم صددرصد قیمت این تابلو می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد؛ چرا که نسبت به دیگر تابلوهای تبلیغاتی خصوصا استیل و پلاستیک این تابلو علاوه بر قیمت مقرون به صرفه ای که دارد زیبایی قابل قبول تری را نیز به نمایش می گذارد که به هیچ عنوان نمی توان این مورد را جزء نقاط قوت تابلو مورد نظر قرار نداد.

اما استقامت، استحکام و دوام بی نظیر تابلو پانچ دار چلنیوم یکی دیگر از دلایل استقبال مردم از این تابلو شناخته می شود؛ چرا که در هر صورت در فضای باز از این تابلو استفاده می‌شود و اگر تابلو دوام و استقامت قابل قبولی نداشته باشد نمی‌توان به نحو احسن از این تابلو در طولانی مدت استفاده کرد.

اما هر وسیله ای به مرور زمان به هر دلیلی به تعمیرات جزئی و کلی نیاز دارد، که تابلوی چلنیوم پانچ از این قضیه مستثنی نیست. به خاطر تعمیرات کاملا ساده و کم هزینه این تابلو به راحتی می توان استفاده از تابلو پانچ دار چلنیوم را راهی مقرون به صرفه در نظر گرفت. گاها بسیاری از تابلوهای تبلیغاتی حتی تعمیر نمی‌شوند و نیاز به تعویض دارند، که به هیچ عنوان این کار مقرون به صرفه نیست. اما این تابلو به راحتی تعمیر و مورد استفاده قرار می گیرد.

ساخت تابلو چلنیوم پانچ دار

شما زمانی که قصد داشته باشید از تابلو چلنیوم پانچ دار استفاده کنید صددرصد نمی‌توانید زمان طولانی را به خاطر ساخت آن در نظر بگیرید؛ چرا که ساخت این تابلو در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود  و به همین دلیل است که مردم به خرید این نوع تابلو تبلیغاتی مدرن تمایل بالایی نشان می دهند؛ چرا که زمان ساخت آن بسیار کوتاه است و  همچنین می توان در کمترین زمان ممکن نسبت به نصب سریع و بسیار راحت آن اقدام کرد که البته نصب بدون دغدغه و بی دردسر یک تابلوی تبلیغاتی را باید یکی از مزیت های اصلی تابلو پانچ چلنیوم به حساب آورد.

شما هر مدل، هر نوع نورپردازی و هر طرح و رنگی را که بخواهید به راحتی در تابلوی مورد نظر می توانید پیاده سازی کنید. اینگونه است که تابلو تبلیغاتی شما می‌تواند به راحتی بخ نوع فعالیت کسب و کار شما اشاره واضحی داشته باشد.

کاربرد تابلو چلنیوم پانچ دار

قیمت تابلو چلنیوم پانچ دار

اما عوامل مختلفی به قیمت تابلو چلنیوم پانچ دار مربوط می شود که با شناسایی این عوامل می توانید مشخص کنید که قصد دارید از چه تابلوی پانچی در جنس چلنیوم استفاده کنید. در ابتدای کار باید به جنس لبه حروف تابلو دقت کنید؛ چرا که استفاده از مواد خاص برای جنس لبه می تواند کاملا ساختار تابلوی چلنیوم پانچ شما را متفاوت نشان دهد. همچنین نوع نورپردازی  و میزان نوری که شما از تابلو انتظار دارید، صد درصد بر روی قیمت تاثیر می گذارد.

قطر حروف را که به صورت برجسته بر روی تابلو جایگذاری می شود را نباید از یاد برد؛ چرا که قطر حروف به هر اندازه که باشد مواد خاصی را می طلبد و هرچه مواد بیشتری مصرف شود صددرصد شما باید هزینه بالاتری را برای پرداخت در نظر بگیرید.

اما ارتفاعی که برای نصب مشخص می‌شود را نادیده نگیرید؛ چرا که ارتفاع نیز تاثیر خود را بر روی قیمت این تابلو می گذارد. چنانچه شما زیرسازی تابلو را به شکل کامپوزیت، چوب و پلکسی در نظر بگیرید، متریال این زیرسازی تاثیر قابل توجهی بر روی قیمت تابلو میگذارد. حتی تایمر مورد استفاده برای خاموش و روشن کردن تابلو نیز خود می تواند در کیفیت های مختلف مورد استفاده قرار گیرد، که صددرصد تایمر نیز  به قیمت تابلو مربوط می‌شود.

قیمت تابلو چلنیوم پانچ دار

کلام آخر

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما را با کاربرد، مزیت و قیمت تابلو چلنیوم پانچ دار آشنا کنیم؛ چراکه استفاده از تابلوهای تبلیغاتی برای توسعه و رونق هر کسب و کاری می‌تواند انتخابی مقرون به صرفه و ایده‌آل محسوب شود که شما اگر با آگاهی کامل نسبت به خرید این تابلوهای تبلیغاتی اقدام کنید، با یک هزینه پایین و مناسب می توانید با کیفیت ترین تابلو را با دوام و استقامت بالا در طولانی مدت مورد استفاده قرار دهید.

امروزه به واسطه پیشرفت تکنولوژی به راحتی می‌توان از خدمات آنلاین استفاده کرد و حتی برای سفارش تابلو چلنیوم پانچ خدمات اینترنتی حرف های زیادی برای گفتن دارد. شما چنانچه به یک سایت مطمئن اعتماد کنید، می‌توانید از نمونه‌های کاربردی این سایت برای سفارش و خرید انواع تابلو تبلیغاتی مدرن بهره مند شوید.

قیمت تابلو چلنیوم ، محاسبه قیمت تابلو چلنیوم ، تابلو چلنیوم گرد ، تابلو چلنیوم طلایی ، تابلو چلنیوم جدید ، قیمت تابلو چلنیوم طلایی ، نمونه تابلو چلنیوم ، عکس تابلو چلنیوم

اشتراک: