در حال حاضر بسیاری از افراد بدنبال سفارش و خرید تابلو تبلیغاتی برای مغازه خود هستند. افزایش رقابت و همینطور شناخته شدن ویژگی ها و مزایای تابلو تبلیغاتی زیبا سبب شده تا تقاضا برای سفارش و خرید تابلو هر روزه بیشتر شود.

روش های متفاوتی برای سفارش و خرید تابلو مغازه وجود دارد. یکی از این روش ها سایت طراحی تابلو مغازه است ؛ روش کار به این صورت است که تمامی فرآیند انتخاب طرح ، ثبت سفارش و پرداخت بصورت اینترنتی و درون سایت انجام میشود.

مراحل ثبت سفارش در سایت طراحی تابلو مغازه

اولین قدم قبل از ثبت سفارش این است که نوع تابلو تبلیغاتی خود را مشخص کنید . طرح آنرا در نظر گرفته و ویژگی هایی که برای زیبایی بیشتر و متمایز بودن نیاز دارید یادداشت کنید. در مرحله بعد باید از طریق فرم های مربوطه و آنلاین در سایت طراحی تابلو مغازه اقدام به ثبت سفارش کنید.

برای خرید تابلو در سایت طراحی تابلو مغازه نیاز به مدارک اولیه برای ثبت نام ، طرح اولیه تابلو ، مدل تابلوی مد نظر و همینطور ویژگی های پیشنهاد و در نهایت پرداخت هزینه تابلو میباشد. تمامی فرآیند گفته شده بصورت اینترنتی بوده و نیازی به مراجعه حضوری برای سفارش تابلو نمیباشد.

چه نوع تابلو هایی در سایت طراحی میشوند؟

برای افرادی که میخواهند از طریق سایت طراحی تابلو مغازه سفارش ثبت کنند شاید این سوال پیش بیاید که چه نوع تابلو هایی طراحی و ساخته میشود؟ همانطور که میدانید انواع مختلفی از تابلو های تبلیغاتی در بازار موجود بوده که هرکدام دارای ویژگی و قیمت مخصوص به خود هستند.

در سایت طراحی تابلو مغازه تمامی مدل های تابلو تبلیغاتی یعنی انواع بنر ، تابلو ال ای دی ، تابلو لایت باکس ، تابلو دو طرفه ، تابلو فلزی ، تابلو وکیوم ، تابلو چلنیوم و …… ثبت سفارش شده و پس از طراحی به سفارش دهنده تحویل داده میشود.

یکی از محبوب ترین انواع تابلو که در سایت طراحی تابلو مغازه سفارش داده میشود ، تابلو های چلنیوم هستند. این نوع از تابلو دارای ویژگی هایی مانند طول عمر بالا ، زیبایی ، تنوع در نور پردازی ، راحتی در نگهداری و همینطور قیمت مناسب میباشد.

خرید از سایت طراحی تابلو مغازه

تیم ما بعنوان یکی از حرفه ای ترین تابلو ساز ها و سایت طراحی تابلو مغازه جهت انجام سفارشات طراحی و ساخت تابلو های تبلیغاتی در خدمت شما عزیزان میباشد. جهت دریافت لیست قیمت و همینطور پاسخ به پرسش های خود با ما در ارتباط باشید.

اشتراک:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.