تابلوسازی فوری

یکی از راه هایی که می توانید برای تبلیغ شرکت خود برای عموم استفاده کنید ساخت تابلو مغازه بیلبورد برای سر در فروشگاه شرکت و… به این ترتیب حتی می توانید رهگذرانی را که در محیط کسب و کار شما سفر می کنند به نشانه ای که در فروشگاه خود نصب کرده اید جذب کنید و این باعث افزایش چشمگیر مشتریان شما می شود.

در واقع می توان گفت بیلبوردهایی(تابلو) که برای محیط کسب و کار خود ایجاد و نصب می کنید هویت شما را در بین افراد معرفی میکند.

ساخت تابلو فوری

در صنعت یکی از خدمات ویژه ای است که شما را برای مشتریان خود باید در نظر گرفت خدمات فوری است.

این خدمات ویژه در صنعت تابلوسازی می تواند یک امتیاز مثبت برای کسانی باشد که می خواهند فورا یک کسب و کار را شروع کنند زیرا می توانند مهمترین بخش لازم برای شروع یک کسب و کار را در کوتاه ترین زمان ممکن با درخواست تابلوسازی فوری از تابلوهای راهنما فراهم کنند.

همچنین برای کسانی که می خواهند تابلوی فروشگاه خود را جایگزین کنند و تابلوی جدیدی را جایگزین کنند مناسب است.

تابلو سازی فوری

تمامی کسب و کار ها و مغازه ها برای بهتر دیده شدن نیاز به تابلو های تبلیغاتی دارند. بر هیچکس پوشیده نیست که تابلو تاثیر بسزایی در مقدار فروش و جذب مشتری دارد ؛ همین امر سبب شده تا تقاضا برای ساخت تابلو بسیار زیاد شود.

از آنجایی که مقدار سفارشات تابلوسازی بسیار زیاد است و ممکن است زمان تحویل تابلو تکمیل شده طولانی باشد ، بسیاری از افراد به دنبال تابلوسازی فوری هستند تا بتوانند در سریعترین زمان ممکن تابلو تبلیغاتی خود را تحویل بگیرند.

تابلوسازی چیست؟

تابلوسازی فرآیندی است که در آن اشکال و حروف سفارش داده شده با مواد اولیه گوناگون بصورت دستی و یا ماشینی ساخته شده و در مغازه ها و محیط های فروشگاهی نصب میشود. در هنگام تابلوسازی باید به نکات مهمی همچون کیفیت بالای مواد اولیه ، عایق بندی مناسب و همینطور ساخت بدون خطا توجه کرد.

تابلوسازی فوری

همانطور که گفته شد بسیاری از افراد بدلیل محدودیت در وقت و نیاز شدید به انواع تابلو بدنبال تابلوسازی فوری هستند تا سریع و بدون دردسر تابلو خود را تحویل بگیرند.  تابلوسازی فوری یکی از خدمات ما بوده که با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب به خریداران عزیز ارائه میشود.

تیم متخصص طراحی و ساخت تابلو میتوانند در سریعترین زمان ممکن سفارش شمارا تکمیل کرده و تحویل بدهند.فروشگاه ما با ارائه خدمات ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی در سریعترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت در خدمت شما عزیزان میباشد.

ساخت تابلو چقدر طول میکشد؟

اگر بدنبال تابلوسازی فوری هستید باید بدانید که موارد مختلفی در سرعت تکمیل و تحویل تابلو تاثیر گذار هستند. اولین و مهم ترین مورد تعداد نیروی کاری فعال و همینطور سفارشات است. حتی با وجود ماشینی بودن ساخت تابلو باز هم به نیروی انسانی برای تکمیل و مونتاژ قطعات تابلو نیاز است.

در مرحله بعد باید توجه داشت که مدل های مختلف تابلو مدت زمان متفاوتی را برای تکمیل نیاز دارند. بعنوان مثال تابلو های ال ای دی نسبت به تابلو چلنیوم مدت زمان کمتری برای تکمیل شدن نیاز دارند. پس اگر بدنبال تابلوسازی فوری هستید بهتر است نوعی از تابلو را سفارش بدهید که زمان زیادی برای ساخت و تکمیل نیاز نداشته باشد.

نکات مهم در هنگام خرید تابلو تبلیغاتی

اگر قصد سفارش و خرید از یک تابلوسازی فوری را دارید ، باید در هنگام تحویل سفارش خود موارد مهمی را بررسی کنید تا از کیفیت تابلوی خود مطمئن شوید. این موارد عبارتند از :

  • عملکرد صحیح نورپردازی داخل تابلو
  • عایق بندی مناسب
  • عایق بودن در برابر آب ، رطوبت ، خاک و گرد و غبار به سیستم داخلی
  • یکسان بودن طرح تابلوی نهایی تحویل داده شده با سفارش شما
  • استفاده از پلاستیک ، ورق پلکسی ، ورق چلنیوم و چراغ های ال ای دی با کیفیت

بدنبال تابلوساز فوری هستید؟

شاید شما هم بدنبال یک تابلوسازی فوری برای تکمیل سفارش و دریافت محصول خود با بهترین کیفیت باشید. تیم تابلوسازی (………..) با سابقه چندین ساله در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی آماده همکاری با شما عزیزان میباشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید.

4 توابع که دارای تابلوهای خوب و حرفه ای هستند

برای انتخاب و سفارش یک بیلبورد خوب ابتدا باید بیلبورد را از همه زوایا بررسی کنید و سپس با توجه به نیاز و خواسته خود بهترین را انتخاب کنید.

اما بسیاری از شما ممکن است ندانید که ویژگی های یک تابلوی خوب و حرفه ای چه می تواند باشد؟

نگران نباشید, ما در اینجا در این مقاله به شما بگویم در مورد برخی از ویژگی های که تخته خوب.

1. اولین ویژگی تخته های خوب ایمنی و استحکام بالا در تابلو است بنابراین تولیدکنندگان حرفه ای تخته از مواد مرغوب با استحکام بالا برای ساخت تخته های خوب استفاده می کنند.

2. دومین ویژگی تابلوهای خوب طراحی منحصر به فرد است که مخاطب را به خود جلب می کند و این امر مستلزم یک فرد متخصص و باتجربه است که تمام مراحل و مواد و رنگ های لازم برای طراحی یک تابلوی حرفه ای را انجام دهد.

3. سومین ویژگی تخته های خوب استفاده از مواد مرغوب در ساخت تخته است, بنابراین هرچه مواد بیشتری برای ساخت تخته استفاده شود, هرچه کیفیت و کیفیت بالاتری داشته باشد, طول عمر و دوام برد شما بیشتر می شود.

4.مهمترین ویژگیای که تابلوهای خوب و حرفه ای دارند این است که تمامی متریال به کار رفته در تابلو از رنگ طراحی و… همه اینها باید همزمان باشد تا در نظر بیننده جذاب به نظر برسد.

هنگام طراحی یک نقاشی خوب چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

* استفاده از رنگ ها و طرح های ساده

* نوع پانل را با طرحی که روی y است مطابقت دهید و با نوع شرکت خود مطابقت دهید

* نمایش کار شما در بیلبورد خود را داشته باشد

* دارای نورپردازی زیبا و منحصر به فرد

* استفاده از متون و فونت های مناسب و جذاب

* از پانل های برجسته و سه بعدی استفاده کنید که مخاطبان بیشتری را به خود جلب می کند.

* استاندارد سازی ابعاد صفحه بارگیری

همه این مواردی که برای شما ذکر کرده ایم در جذب و جذب مشتری موثر است.بنابراین توصیه می شود هنگام طراحی بیلبوردهای خود این موارد را در نظر بگیرید تا مخاطبان زیادی را به خود جلب کنید.

قیمت تابلو فوری

قیمت یک تابلو به عوامل زیادی بستگی دارد که قیمت یک تابلو را تعیین می کند.

عوامل موثر بر قیمت گذاری:

– اندازه صفحه

– نوع صفحه

– مواد و مواد مورد استفاده در تخته

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع بیلبوردها می توانید بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

صفحه چالش برانگیز/ صفحه ترموود/ صفحه کامپوزیت/ صفحه ارگون / صفحه فولادی/ صفحه فلزی / صفحه الماس/ حروف برجسته/ صفحه پلکسی/ صفحه راهنمای کف

تابلوهای فوری با گرافیک عالی

گروه راد گرافیک تقریبا 50 سال تجربه در زمینه تولید انواع بیلبوردها دارد. و همچنین متخصص و مجرب در تولید مدرن ترین بیلبوردهای پلکسی گلاس-پانل چالش برانگیز-پانل برجسته-پانل فولادی و… هستن.

تولیدکنندگان تابلوهای گرافیکی راد از بهترین مواد اولیه با کیفیت در تولید بیلبوردهای خود استفاده می کنند به همین دلیل دوام بالایی دارند و در برابر شرایط ارگ و هوا و سایر عواملی مانند ارگتش سوزاندن و پوسیدگی مقاوم هستند.

در تابلوی راد گرافیک خدمات تابلوی فوری نیز وجود دارد که با این کار در صورت نیاز به ایجاد تابلو فورا می توانید با خیال راحت سفارش خود را از گروه تولیدکنندگان تابلو فرش راد گرافیک ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن تابلو مورد نظر را در اختیار شما قرار دهد.

دیدگاه اشتباه

خیلی از شما ممکن است این عبارت را فورا بشنوید این دیدگاه را داشته باشید که شما نمی توانید یک محصول خوب و باکیفیت را فورا سفارش دهید اما باید به شما بگویم که این دیدگاه کاملا اشتباه است زیرا شما می توانید یک صفحه فوری را از یک تولید کننده معتبر و با تجربه درخواست کنید مانند باند تولیدکنندگان بشقاب راد گرافیک می تواند یک بشقاب خوب و باکیفیت با دوام بالا را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل دهد.

بنابراین ترتیب فوری تابلو به این معنا نیست که شما با یک جنس فرومایه روبرو هستید.

خلاصه

بنابراین همانطور که بارها گفته ایم بهترین راه برای شناخت بهتر شرکت و تبلیغ کسب و کار شما ایجاد بیلبورد برای سر خود در فروشگاه یا هر مکان دیگری است که می خواهید کسب و کار خود را با in شروع کنید.

حتی اگر برای ساخت بیلبورد خود عجله دارید و می خواهید تابلو مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید می توانید با بهره گیری از خدمات ویژه ای که تولیدکنندگان پلاک راد گرافیک برای مشتریان خود در نظر گرفته اند order و سفارش این تابلو فوری است.

اشتراک:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.