تابلو مغازه مدرن

داشتن یک تابلوی تبلیغاتی صددرصد می‌تواند بر روی بازدهی کسب و کار شما تاثیر بسیار واضحی بگذارد و به همین دلیل است که ما به شما توصیه می کنیم خرید تابلو مغازه مدرن را به هیچ عنوان نادیده نگیرید؛ چرا که این تابلو علاوه بر جذابیت فوق العاده ای که به نمایش می گذارد، می تواند زیبایی منحصر به فردی را به نیز تامین کند. یکی از راهکارهای اصلی برای موفقیت در کسب و کار صددرصد تبلیغات درست است. استفاده از تابلو تبلیغاتی بهترین راهکار برای یک تبلیغات موفق محسوب می شود و شما برای جذب مشتری باید به ساختار تابلوها توجه کنید تا بتوانید کسب و کار خود را معرفی و مشتریان را برای استفاده از خدمات ترغیب کنید.

تابلو مغازه مدرن
تابلو مغازه مدرن

اهمیت تابلو مغازه Modern

تابلو مغازه مدرن با اهمیت بسیار بالایی روبرو است؛ چراکه با پیشرفت فناوری و صنعت تمامی حوزه های کسب و کار نیز دچار تغییر می شود و به همین دلیل است تابلو سازی از این قافله عقب نمانده و برای زیبایی هر چه بیشتر، استفاده از انواع تابلوهای مغازه مدرن می تواند مزایای فوق العاده ای را برای کسب و کارها به وجود بیاورد. هزینه این تابلوها آن چنان که فکر می کنید هزینه بالایی نیست؛ چراکه شما صددرصد به واسطه جذابیت و جذب مشتری می توانید کسب و کار خود را گسترش داده و درآمد بیشتر را نسبت به هزینه پرداختی کسب کنید و در وهله اول همیشه سعی کنید به کیفیت کار بیشتر از قیمت توجه کنید تا بتوانید در طولانی مدت به نحوه اثر از تابلو مدرن خود استفاده کنید.

تابلوسازی |  تابلو مغازه مدرن

تابلوسازی | تابلو مغازه مدرن

آیا میدانید که استفاده از روش هایی همچون تبلیغات کاغذی و تابلو های تبلیغاتی که ارتباط مستقیم با چشم و دیدار دارند ، یکی از موثر ترین روش ها برای بازاریابی و افزایش فروش هستند؟ استفاده از تابلو مغازه مدرن تاثیر بسزایی در جذب مخاطب و همینطور برند سازی برای شما دارد.

تابلوسازی یکی از شغل های پر تقاضا بوده که امروزه مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. در حال حاضر انواع مختلفی از تابلو های تبلیغاتی موجود بوده که هرکدام روش ساخت و تولید منحصر به خود را دارند.

برای ساخت انواع مختلف تابلو و ساخت تابلو مغازه مدرن نیاز به مهارت کافی در زمینه طراحی و نقشه کشی ، کار با دستگاه برش و نرم افزار های طراحی ، برق کشی و اتصالات نیاز است. در ادامه به این مفاهیم و روش های تابلوسازی میپردازیم

تابلوسازی چیست ؟

تابلوسازی نوعی هنر است. یک تابلوساز حرفه ای باید بتواند با مهارت خود خطوط و اشکال را با ایده های جدید در کنار هم قرار داده و اشکال گوناگون و متمایز ایجاد کند. تابلو ساز باید بتواند از نورپردازی و المان های ظاهری به زیباترین شکل ممکن استفاده کند تا یک تابلو مغازه مدرن بسازد.

روش های تابلوسازی

بطور کلی دو روش برای ساخت تابلو وجود دارد. در گذشته که تنوع بالایی در مدل های تابلو های تبلیغاتی وجود نداشت ، اکثر تابلوسازی ها با استفاده از نیروی انسانی و بصورت دستی و با ابزار کار میکردند. اکنون اما شرایط متفاوت است.

امروزه تنوع بسیار بالایی در انواع تابلو های تبلیغاتی وجود دارد و میتوان از انواع مختلف تابلوی های زیبا برای تابلو مغازه مدرن استفاده کرد. برای ساخت و تولید تابلو های جدید نیاز به ماشین آلات و رایانه میباشد.

تابلو های چلنیوم ، لایت باکس و وکیوم از مدل های جدید تابلو های تبلیغاتی بوده که نیاز به تکنولوژی و ماشین آلات مرتبط با برش و لیزر دارند. برای طراحی و برش ورق پلکسی استفاده شده در تابلو های چلنیوم و لایت باکس ، از دستگاه برش لیزری استفاده میشود.

قیمت تابلو مغازه مدرن

چند نوع از تابلو در دسته تابلو مغازه مدرن قرار میگیرند. این موارد عبارتند از تابلو های چلنیوم ، تابلو دیجیتالی ، تابلو وکیوم و تابلو لایت باکس. این نوع از تابلو ها بدلیل فرآیند سخت تر تابلوسازی و همینطور استفاده از دستگاه های مختلف دارای قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع تابلو هستند.

سفارش تابلو مغازه حرفه ای

همانطور که گفته شد فرآیند تابلوسازی نیاز به مهارت و همینطور سازنده با تجربه و هنرمند دارد. تابلو مهم ترین روش تبلیغاتی مغازه شما میباشد ؛ پس در هنگام سفارش و خرید آن باید از ماهر ترین سازنده ها کمک گرفته شود.

شما عزیزان که قصد سفارش و خرید تابلو مغازه حرفه ای دارید میتوانید تابلو های تبلیغاتی خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از ما خریداری کنید. تیم طراحی و سازنده ما با تجربه چند ساله در این زمینه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.جهت ارتباط با تیم تابلوسازی ، استعلام قیمت و ثبت سفارش با ما در تماس باشید.

انواع تابلو مغازه

انواع مختلف تابلو مغازه مدرن را در طرح های گوناگون می توانید شامل تابلو استیل فلزی، تابلوهای نئون پلاستیک، تابلو ال ای دی سه بعدی، تابلو چلنیوم و مدلهای دیگری نیز در نظر بگیرید که شما وابسته به بودجه و هزینه خود یک مدل کاربردی را انتخاب میکنید. البته هزینه و بودجه وابسته به نوع جنس و متریال محاسبه می شود و به همین دلیل، تفاوت چشمگیر بین هزینه ساخت هر کدام از تابلوها وجود دارد.

خلاقیت در ساخت تابلوهای مغازه مدرن

شما برای سفارش تابلو مغازه مدرن باید به نوع فعالیت خود نیز توجه داشته باشید؛ چرا که شما با هر نوع فعالیتی نمیتوانید از یک طرح‌ معمولی و خاص استفاده کنید و اهمیت تنوع در اینجا خود را نشان می‌دهد.

به همین دلیل این نوع طراحی صددرصد باید وابسته به ماهیت فعالیت شما انتخاب شود تا بتواند نظر مشتری را به راحتی به صورت مفهومی جذب کند. اما برای جذب مخاطب طرح شما باید با کیفیت  واستاندارد بالا مورد توجه قرار گیرد؛

چرا که هدف اصلی شما برای سفارش و خرید تابلو مغازه مدرن صددرصد جلب نظر مشتری است و به همین دلیل باید کارایی و کیفیت را جزء مقوله‌های مهم در نظر بگیرید. همچنین مغازه شما به واسطه این تابلو به کلی تغییر می کند و می توانید در جهت زیباسازی فضای مغازه به استفاده از تابلو مدرن بپردازید. استفاده کاربردی تابلوهای مغازه مدرن با خلاقیت باید همراه باشد.

تابلو مغازه مدرن
تابلو مغازه مدرن

خلاقیت اولین نکته مهم برای تولید تابلوی مغازه به حساب می آید، به گونه ای که شما اگر از متریال های گوناگون و ترکیبی استفاده کنید می توانید طرح های گرافیکی خاصی را برای بالا بردن جذابیت تابلو مغازه پیاده سازی کنید. در صنعت تابلو سازی خلاقیت، کیفیت و نوآوری از جمله موارد مهمی هستند که نباید آن را از یاد ببرید. اما در هر صورت انواع مختلف تابلو به شما کمک می کند که بتوانید انتخابی معقولانه داشته باشید.

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم از انواع تابلو مغازه مدرن به حساب می‌آید که شما می توانید این تابلو را یکی از قابل قبول ترین تابلوها در بین تابلو حروف برجسته در نظر بگیرید. زیبایی، جذابیت و ساختار متفاوت چلنیوم آباعث میشود شما یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید. تنوع بسیار بالایی این تابلو های تبلیغاتی مغازه میتواند تمامی سلیقه ها را پوشش دهد. اما از لحاظ کیفیت شما باید به کیفیت این تابلو به هیچ عنوان شک نکرده و مطمئن باشید.

تابلو رینگی

یکی دیگر از انواع تابلو مغازه مدرن نوع رینگی است. این تابلو در گروه تابلوهای چلنیوم قرار میگیرد که به واسطه استیل زیبایی تابلو را می توان چند برابر به نمایش گذاشت. در زمان برش پلکسی اول از یک پلکسی دیگر نیز استفاده می شود تا رینگ را بر روی پلکسی اصلی برش دهند و با چسبندگی عمیق از رینگ دول استفاده شود و این تابلو از جمله تابلوهای فوق العاده زیبا و کاربردی مدرن به شمار می آید.

تابلو استیل

انواع تابلوهای استیل در بین تابلو مغازه مدرن حرف های زیادی برای گفتن دارد و جنس استیل یک از جنس های مدرن محسوب می شود که نسل جدید تابلوی تبلیغاتی مغازه است. نورپردازی خاص این تابلوها نیز از جمله ویژگی‌های آن محسوب می شود که شما می توانید در هنگام خرید قابلیت های ویژه ای را در نظر بگیرید. تابلوهای روان، گردان، ترموود، کامپوزیت و… هر کدام می تواند در گروه تابلوهای مغازه Modern جای گیرند اما تابلو استیل جذابیت متفاوتی را به نمایش می گذارد.  در هر صورت شما با توجه به بودجه و ماهیت کار خود باید از انواع تابلو مدرن برای سردر مغازه استفاده کنید.

کلام آخر

تابلوی مغازه مدرن بدون شک یکی از با کیفیت ترین و خاص ترین تابلو هایی است که شما می توانید به شکل خاص به تبلیغات خود هدیه دهید؛ چرا که به راستی مشتریان را به راحتی جذب میکند. اما هدف اصلی شما باید به گونه ای باشد که به طراحی تابلو دقت ویژه ای داشته باشید. طراحی کاملا باید به ماهیت اصلی کار شما اشاره واضحی داشته باشد و همچنین زیبایی فضای مغازه را تکمیل کند.

ادامه

تابلو استیل و یا چلنیوم در نوع رینگی حتی هر کدام به شکل خاص در گروه تابلوهای مدرن قرار می‌گیرد. در صنعت تابلو سازی همیشه تغییرات زیادی وجود دارد که صددرصد شما این تغییرات را باید با قیمت ها و کیفیت های متفاوت مورد بررسی قرار دهید. اما یک تابلو عالی و با کیفیت در کنار استحکام و دوام خوبی که دارد می‌تواند در طولانی مدت شما را از خرید راضی نگه دارد و هزینه نگهداری بسیار کمی داشته باشد؛ چراکه تعمیر و تعویض انواع تابلوهای مغازه برای برخی از افراد متاسفانه دغدغه خاصی محسوب میشود.

اشتراک: