تابلو حروف برجسته پیکسلی یکی از جذاب ترین و بهترین تابلو ها برای تبلیغ کسب و کار های مختلف به شمار می‌ آید. حروف پیکسلی یک نوع از انواع حروف برجسته به حساب می آیند که بر اساس تکنولوژی روز و به صورت کاملا پیشرفته تولید می شوند. وقتی از تولید پیشرفته ی این حروف صحبت می کنیم، باید بدانید که تولید هر یک از این حروف، از قبل قابلیت برنامه ریزی دارد. امروزه کسب و کار های مختلفی در سطح جامعه وجود دارند که اگر تبلیغات مناسبی برای هر کدام از این کسب و کارها اتفاق بیفتد آن کسب و کار و رونق بسیار بالایی برخوردار خواهد شد.

 یکی از مهم ترین راه ها و بهترین راه ها برای تبلیغ یک کسب و کار استفاده از تابلو برای آن کسب و کار می باشد. در نتیجه انتخاب یک تابلوی مناسب و با کیفیت تاثیر زیادی روی افزایش مشتری های شما خواهد گذاشت. تابلو حروف برجسته پیکسلی نیز در رده ی همین تابلو های مناسب قرار می گیرد. چون از جذابیت ظاهری بالایی برخوردار است و کاملا منحصر به فرد می باشد. زیبایی ظاهری تابلو های مورد نظر برای کسب و کار خود را نباید دست کم نگیرید. چون جلوه ها و زیبایی های بصری تاثیر زیادی در جذب بیشتر مشتری ها خواهند گذاشت. در نتیجه هر چقدر که تابلو شما خاص تر، منحصر به فرد تر و زیبا تر باشد، مشتری های بیشتری نیز جذب کسب و کار شما خواهند شد.

محل قرار گیری و تعداد پیکسل ها و همچنین متریال هر کدام از این حروف قابل تغییر هستند. و می توان روی نمایشگر های مختلف از هر کدام آن ها بهره برد‌. 

تابلو حروف برجسته پیکسلی

حروف برجسته ی پیکسلی در نقش پس زمینه

در پس زمینه ی اکثر تابلو های برجسته مانند چلنیوم، از حروف برجسته ی پیکسلی مربعی استفاده می کنند. معمولا این گونه از تابلو ها نیز در سر در مغازه های تجاری نصب و استفاده می شوند. این پیکسل های مربعی بر اساس جدید ترین تکنولوژی های روز تولید و عرضه می شوند. این حروف قابلیت پشتیبانی از افکت های نوری مختلف و رنگ های متنوع را دارا هستند. حتی می توان به وسیله ی آن ها به پخش فیلم و انیمیشن نیز پرداخت. چون ظاهری تمام رنگی دارند. همین موضوعات سبب می شود که فضایی جدید به وسیله ی تابلو حروف برجسته پیکسلی به وجود بیاید و روش تبلیغات مدرن تر و جذابتر شود.

این حروف برجسته امکان برنامه ریزی با هر نوع سلیقه و در هر زمانی را دارا می باشند. و تمامی پیکسل های بکار رفته شده در ال ای دی برای کنترل بهتر دارای آی سی می‌ باشند. که این آی سی ها مانند یک سری به پیکسل بعدی وصل می شوند و از سمت سر دیگر نیز به کنترلر متصل می شوند.

ویژگی های تابلو پیکسلی

تابلو حروف برجسته پیکسلی می تواند بالغ بر ۱۶ میلیون رنگ را تولید کند. به همین منظور از زیبایی ظاهری بسیار بالایی برخوردار می باشد.

شما می توانید در این تابلو ها از متن ها، افکت ها، انیمیشن ها و موشن های مختلف بهره ببرید و به همین منظور مشتری های به مراقبت بیشتری جذب کسب و کار شما خواهند شد.

ضمن اینکه تابلو حروف برجسته پیکسلی از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. که این قیمت مناسب در برابر کیفیت بالایی که دارد و آپشن هایی که ارائه می دهد، یک ویژگی بسیار مهم و کلیدی به حساب می آید که نمیتوان آن را نادیده گرفت. چون امروزه اکثر افراد به دنبال خرید و تهیه ی اقلام با کیفیت و در عین حال دارای قیمت مناسب هستند. شما انواع رنگ ها را در طیف های رنگی متنوع و زیاد می توانید از طریق این گونه از تابلو ها به نمایش بگذارید. هر چقدر که این رنگ ها زیاد تر باشند و به شغل شما مرتبط تر باشند، مشتری های بیشتری نیز جذب شغل شما خواهند شد. 

این تابلو ها کسب و کار شما را با حروفی برجسته و ضخیم به نمایش میگذارند و طبیعتاً جلوه ای بسیار زیبا به تابلوی شما می بخشند. 

در تابلو حروف برجسته پیکسلی می توانید ده ها رقص نور جذاب و متنوع را تماشا بکنید. و همین جلوه های خاص بصری است که این تابلو ها را نسبت به دیگر انواع تابلو های تبلیغاتی منحصر به فرد تر می کند. 

پیکسل چیست

سه رنگ آبی، قرمز و سبز داریم که تمامی رنگ ها از ترکیب این سه رنگ پدیدار می شوند. در واقع هر تصویری که در مقابل دیدگان شما به نمایش در می آید، ماحصل ترکیب این سه رنگ با یک دیگر می باشد. تجمع این سه رنگ در کنار هم، پیکسل نام دارد.

تابلو حروف برجسته پیکسلی

تاریخچه ی تابلو حروف برجسته پیکسلی

اگر بخواهیم به تاریخچه ی تابلو های پیکسلی بپردازیم باید بگوییم که این موضوع به صد سال قبل یعنی سال ۱۹۰۷ میلادی بر می گردد. در این سال برای اولین بار لامپ های ال ای دی رنگی به وجود آمدند و به تدریج لامپ های ال ای دی کوچک رنگی تبدیل به لامپ های بزرگ شدند که آن ها را به عنوان جایگزین برای لامپ های کم مصرف استفاده می کردند. اما این اول راه شکوفایی ال ای دی بود به تدریج و با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی لامپ های ال ای دی پیشرفته و مختلفی وارد بازار شدند و از آن ها در ساخت تلویزیون های بسیار با کیفیت و کم مصرف نیز استفاده شد.

 ال ای دی ها به قطعات هوشمند تبدیل شدند که آنها را با میکروکنترلر ها کنترل می کردند و کم‌ کم لامپ های آر جی بی روانه ی بازار شدند. که در حال حاضر حدود هشت سال از ساخته شدن لامپ های RGB می گذرد. این لامپ ها می توانند از طریق یک میکرو کنترلر برنامه‌ ریزی شوند و میلیون ها رنگ مختلف را ایجاد کنند. در واقع باید بگوییم که لامپ های آر جی بی ترکیبی از چند ال ای دی رنگ اصلی هستند و با تلفیق رنگ های مختلف می‌ توانند میلیون‌ ها رنگ متنوع را خلق کنند. و در تابلو حروف برجسته پیکسلی نیز از این لامپ‌ ها بهره گرفته شده است.

اشتراک: