آشنایی با بهترین مدل تابلو برای آتلیه عکاسی

عکاسی و فیلم برداری جزو یکی از هنر های جذاب و بسیار پر طرفدار می باشد که افراد حرفه‌ ای در این زمینه می‌ توانند پروژه‌ های مختلف را قبول کنند و در مراسم های مختلف به عکس برداری و فیلم برداری بپردازند. این افراد در یک مکان تحت عنوان آتلیه فعالیت می‌ کنند. داشتن آتلیه عکس برداری موجب می شود تا علاوه بر تبلیغ کسب و کار، شما بتوانید هنرتان را به صورت کاملا حرفه‌ای دنبال کنید. برای اینکه یک آتلیه عکاسی بتواند در کار خود موفق شود و مشتری های زیادی را جذب کند، نیازمند این است که یک تابلوی خوب داشته باشد و بهترین مدل تابلو برای آتلیه عکاسی سهم آن باشد. درست است که کیفیت در کار نقش مهمی در جذب مشتری ها دارد. اما نباید تبلیغات را دست کم بگیریم.

مهم ترین و بهترین روش برای تبلیغ یک کسب و کار استفاده از تابلو برای آن مغازه می باشد.

چون همان طور که می دانید در سطح شهر های مختلف کشور آتلیه های بیشماری تاسیس شده اند و از این حیث تنوع بسیار بالایی وجود دارد.

با وجود این تنوع بالا باید در امر تبلیغات رقابت مناسبی داشت و مشتری های بیشتری جذب کرد و پیروز این میدان شد.

برای اینکه بتوانید مناسب ترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید و بهترین مدل تابلو برای آتلیه عکاسی را تهیه کنید،

باید از یک سری مراحل مهم عبور کنید و آن ها را رعایت کنید تا بتوانید نتیجه ی مطلوب را به دست بیاورید.

بهترین مدل تابلو برای آتلیه عکاسی

مراحل ساخت تابلوی آتليه و نکات مهم در این زمینه:

اندازه برداری:

ساختن تابلو در اولین قدم نیازمند اندازه گیری می باشد. وقتی که شما برای تبلیغات آتلیه ی خود قصد سفارش و ساخت یک تابلو را دارید، در اولین مرحله متراژ آن تابلو اندازه گیری می شود.

باید دقت داشته باشید که متراژ متناسب و کاملاً مناسبی را انتخاب کنید تا با اندازه ی درب ورودی آتلیه ی شما سازگاری داشته باشد.

و بیش از اندازه بزرگ و یا بیش از اندازه کوچک نباشد. انتخاب اندازه ی مناسب جزو مهم ترین و اولین نکاتی است که باید در زمینه ی انتخاب بهترین مدل تابلو برای آتلیه عکاسی به آن توجه کرد.

طراحی:

طراحی تابلو با نرم افزارهای مختلفی انجام می شود. که معمولاً این کار را طراحان و گرافیست های مختلف بر عهده می‌گیرند.

توجه بکنید که طراحی تابلو اگر به صورت دقیق و هنرمندانه انجام شود، می تواند تابلوی آتلیه ی شما را در رده ی بهترین مدل تابلو برای آتلیه عکاسی قرار دهد.

و تابلوی شما را بسیار زیبا و چشم نواز بکند. به همین منظور سعی کنید که از بهترین طراحان و گرافیست ها در این زمینه کمک بگیرید.

چون طرح تابلو می‌تواند نقش بسیار زیاد و پر رنگی در زمینه ی جذب مشتری ایفا کند.

اگر یک تابلو خاص و منحصر به فرد طراحی شود، طبیعتا از مشتری های بیشتری را نیز به خود جلب خواهد کرد.

اگر آن تابلو از روی فکر و تعقل طراحی شود و نکته های ارزنده در خود داشته باشد قطعاً مشتری های زیادی را به خود جذب می کند.

برش و مونتاژ حروف:

مرحله ی بعدی در زمینه ی ساخت بهترین مدل تابلو برای آتلیه عکاسی برش و مونتاژ حروف تابلو می باشد.

بعد از این که یک گرافیست طرح تابلوی شما را ترسیم کرد، آن طرح و نوشته های روی طرح بر روی متریال هایی مانند پلکسی و فلزات برش خورده می شوند.

در این مرحله دقت کنید که از متریال های با کیفیت استفاده بکنید. چون استفاده از متریال های با کیفیت در ساخت تابلو و افزایش طول عمر و ماندگاری آن کمک زیادی می کند.

بعد از برش نوبت به مونتاژ کردن می رسد و بدین ترتیب لبه ی رویه ها به هم متصل می شوند.

نور پردازی:

نورپردازی در تابلو چلنیوم با استفاده از لامپ های مختلفی انجام می شود. که البته نوع لامپ بستگی به جنس تابلوی مورد نظر شما دارد.

فقط باید دقت کنید که از لامپ های ال ای دی استفاده کنید. چون این لامپ ها با وجود مصرف برق پایینی که دارند، نور بسیار زیادی را از خود ساطع می‌ کنند

و در طول ساعات شب می توانند به خوبی کسب و کار شما را به مشتریان مختلف در سطح خیابان نشان بدهند.

همان طور که می دانید تابلو هایی که دارای نور هستند به مراتب بازدهی بیشتری از تابلو های بدون نور دارند. پس هرگز از نور پردازی در تابلوی خود غافل نشوید.

نور پردازی است که باعث می شود تابلوی شما جزو بهترین مدل تابلو برای آتلیه عکاسی به شمار بیاید.

زیر سازی تابلو و نصب حروف:

مرحله بعدی زیر سازی تابلو می باشد. که با استفاده از ورق کامپوزیت یا چوب ترموود یا سنگ شیشه یا ورق پی وی سی و غیره انجام می شود.

و شما می توانید با توجه به سلیقه ای که دارید و با توجه به نوع سفارش خود، هر یک از این زیرساز ها را انتخاب کنید.

در انتخاب زیر ساز توجه داشته باشید که با کیفیت ترین ها را انتخاب کنید. تا بتوانید از سابقه ی خود طی سالیان طولانی استفاده مفید داشته باشید.

بعد از انجام زیر سازی حروف روی زیر ساز در محل نصب می شوند و نورپردازی ها در پشت حروف قرار می گیرند و موجب جلوه  و نمای زیبا تر و بهتر حروف می شوند.

بهترین مدل تابلو برای آتلیه عکاسی

همچنین بخوانید درباره: تابلو آژانس مسافرتی

سخن پایانی:

بعد از انجام تمامی این مراحل می توانید بهترین مدل تابلو برای آتلیه عکاسی را داشته باشید و مطمئن باشید که اگر نکات ذکر شده را رعایت کنید

و از مواد اولیه ی مناسب در این امر بهره ببرید، تجربه ای کاملا موفق را در این زمینه خواهید داشت.

فقط دقت داشته باشید که از تابلو سازان ماهر و مجرب در این حیطه کمک بگیرید چون نمی توان نقش تابلو ساز ماهر را در داشتن بهترین تابلو برای آتلیه کتمان کرد.

هر چقدر که فرد منتخب شما ماهر تر باشد، تابلوی زیبا تر و در عین حال، با کیفیت تر به شما تحویل خواهد داد به طوری که هرگز از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد و خرسند می شوید.

اشتراک: