انواع تابلو مغازه چوبی

امروزه تابلو مغازه چوبی یکی از پرطرفدارترین تابلوهای تبلیغاتی محسوب می‌شود که شما می‌توانید برای معرفی هرچه بهتر کسب و کار خود از این تابلوها استفاده کنید. البته بی انصافی است اگر دوام و استحکام تابلو چوبی را نادیده بگیریم و به همین دلیل، ما در این مقاله سعی داریم تا برای شما مزایای استفاده از تابلو چوبی را مورد بررسی قرار دهیم و چنانچه شما نسبت به خرید تابلو چوبی برای مغازه خود تمایل دارید می‌توانید از خدمات منحصر به فرد این سایت بهره مند شوید؛ چراکه اینچنین میتوانید انتخابی معقولانه داشته باشید.

از جمله دلایلی که شما می‌توانید به استفاده از تابلو مغازه به شکل چوبی بپردازید به خاطر وجود رنگ های متفاوت و متنوع است. رنگ ها می توانند نمای خاصی را برای تابلوی تبلیغاتی محل کار شما به نمایش بگذارند. رنگهایی مانند قهوه ای روشن جزء رنگ های پرکاربرد قرار می دهد. اینگونه می تواند زیبایی منحصر به فردی را به نمایش بگذارد که در این بین چوب ترموود حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

تابلو مغازه چوبی

چوب‌های نیم سوز ترموود

چوب‌های ترموود که شما برای تابلوی مغازه چوبی میتوانید مورد استفاده قرار دهید. به خاطر طول عمر و ماندگاری بالایی که دارند و مهمتر از همه عدم پوسیدگی و مقاومت در مقابل شرایط محیطی مواردی بسیار گزینه مطرحی هستند. شما می توانید برای افزایش طول عمر چوب، از چوبهای ترموود استفاده کنید؛ چرا که ماندگاری چوب صددرصد بخاطر کیفیت چوب حاصل میشود.

چوبهای ترموود از جمله چوب‌های سبک وزنی هستند که صددرصد شما بخاطر نیم سوز شدن چوب می‌توانید استفاده قابل قبولی به عنوان یک تابلو تبلیغاتی از آن داشته باشید، امروزه به خاطر زیبایی چوب ترموود این ویژگی ها مورد توجه است.

دوام و مقاومت چوب های ترموود امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است که در مقابل عوامل شیمیایی شما می توانید استحکام و زیبایی قابل توجهی را انتظار داشته باشید که صددرصد مقاومت چوب ترموود برای ساخت تابلو تبلیغاتی مغازه چوبی گزینه مطرحی به حساب می‌آید که نباید از آن غافل شد.

تابلو مغازه چوبی

استفاده از چوب نرم ترموود

شما می‌توانید از چوب‌های نرم برای تابلوی مغازه چوبی استفاده کنید؛ چرا که نسبت به چوب های خشک اصولا چوب های نرم وزن سبک تری دارند و مهمتر از همه به خاطر مزیتی که نسبت به چوب های خشک دارند، شما می توانید از چوب های نرم به نحو احسن برای تابلو تبلیغاتی استفاده کنید. زیبایی و جذابیت از جمله دلایل اصلی برای یک تابلوی تبلیغاتی محسوب می شود.

چوب نرم را شما می توانید به واسطه درخت سرو و صنوبر تهیه کنید؛ چرا که این درختان جزء درختان همیشه سبز محسوب می شوند و شما رنگ چوب نرم را می توانید به رنگ زرد و البته گاهی به رنگ قرمز مشاهده کنید.

تابلو مغازه چوبی

چوب سخت ترموود

اما به چوب سخت نیز از جمله چوب هایی است که شما می توانید برای تابلوی مغازه چوبی مورد استفاده قرار دهید. به این دلیل که این چوب کاربردی تراکم مولکولی بیشتری نسبت به چوب نرم دارد.  شاید شما جذابیت اختصاصی تری را به واسطه این نوع چوب مشاهده کنید. برخی از افراد به خاطر رگه های چوبی شاید مایل به استفاده از این چوب برای تابلوهای تبلیغاتی خود باشند.

اما توجه داشته باشید که این چوب سخت، باعث می شود تا مشتری انتخاب متنوع تری داشته و به خاطر تنوع رنگی نسبت به خرید خود رضایت بالاتری را حاصل کند. چوب های سخت از جنس چوب های با کیفیت است که از درختانی مانند افرا، گیلان، ماهون، ون، گردو و راش به وجود می آید.

قیمت  چوب سخت نسبت به چوب نرم بالاتر برآورد می شود که هزینه بالاتری را در بر می‌گیرد و البته کیفیت چوب سخت نیز کیفیت قابل قبول تری است و امروزه بسیاری از تابلوهای تبلیغاتی چوبی را شما احتمالا با چوب سخت مشاهده می کنید؛ چرا که چوب سخت مقاومت، دوام و استحکام بی‌نظیر را از خود به نمایش میگذارد.

روش تولید چوب ترموود تابلو تبلیغاتی

در مورد تولید چوب ترموود شما می‌توانید دو روش را برای تولید این چوب در نظر بگیرید؛ چرا که چوب ترموود در صنعت کاربرد بسیاری دارد. با توجه به صنعت مورد نظر روش تولید چوب ترموود متفاوت است.

عمدتا برای ساخت تابلوی مغازه چوبی با حرارت ۲۲۰ درجه سانتیگراد چوب را نیمه سوز می کنند، که اینچنین چوب ترموود باید بتوانند استقامت و ماندگاری قابل قبولی را به نمایش بگذارد. صنعت تابلو سازی بیشترین زیبایی و استحکام  خود را مدیون چوب های نیم سوز ترموود میداند. عوامل مختلفی مانند شرایط جوی و شیمیایی با توجه به نیم سوز شدن چوب میتواند  با مقاومت و دوام چوب مواجه شوند و دوام، زیبایی، استقامت، قیمت پایین، نداشتن زرین را میتوان جزء ویژگی ها و استاندارد های اصلی چوب زرین در نظر گرفت. امروزه شما به کمک یک سایت اینترنتی معتبر میتوانید هرچه سریعتر به خرید تابلو مغازه چوبی ترموود بپردازید. ساخت تابلو مغازه چوبی را به ما بسپارید تا با هزینه پایین با کیفیت ترین ها را تجربه کنید.

تابلو مغازه چوبی

انواع تابلو مغازه | بهترین تابلو تبلیغاتی مغازه

 

اولین و مهم ترین راه ارتباط مشتری با فروشگاه شما ، تابلو مغازه است. امروزه از انواع تابلو مغازه برای معرفی کسب و کار و تبلیغات استفاده میشود که هر کدام با داشتن ویژگی های متفاوت باعث جلب توجه و رضایت مشتری میشوند.
با گذر زمان و استفاده از تکنولوژی های متفاوت مانند برش لیزری و روش های تبلیغاتی گوناگون ، انواع مختلف تابلو های تبلیغاتی در سطح شهر دیده میشود. در این مقاله با انواع تابلو مغازه آشنا شده و به شما میگوییم که بهترین تابلو تبلیغاتی برای مغازه شما چیست.
تابلو تبلیغاتی چیست؟
همانطور که گفته شد تابلو مغازه اولین راه ارتباطی و معرفی کسب و کار و فروشگاه شما میباشد. تابلوی مغازه نوعی بنر دو بعدی و یا سه بعدی است که در آن نام فروشگاه ، نوع کسب و کار و همینطور راه های ارتباطی و لوگو نوشته میشود.
تابلو های تبلیغاتی دارای انواع متفاوتی بوده و میتوانند با ابعاد متفاوت در مکان هایی متفاوت و متنوع قرار بگیرند. تعدادی از تابلو ها بر روی زمین و بصورت ایستاده بوده و نوعی از تابلوها از بازو های فلزی آویزون میشوند.
ویژگی های انواع تابلو تبلیغاتی
تابلو های سر در مغازه و فروشگاه ها دارای ظاهر و ویژگی های متفاوت هستند. تابلو میتواند دارای نورپردازی پنهان باشد ، سه بعدی باشد ، تغییرات رنگی داشته باشد ، قابلیت کنترل داشته باشد و …. نکته مهم در انتخاب تابلو این است که از ویژگی های نامبرده شده به بهترین شکل برای معرفی فروشگاه خود استفاده کنیم.
بسیاری از افراد تابلو های کوچک و کم هزینه را به تابلو های پر زرق و برق و نورانی ترجیح میدهند و علاقه ای ندارند تا هزینه زیادی در این زمینه بکنند. اما نمیتوان انکار کرد که استفاده از تابلو زیبا باعث افزایش مشتری بیشتر به سمت فروشگاه شما میشود.
دسته بندی انواع تابلو مغازه
ابتدایی ترین نوع دسته بندی انواع تابلو مغازه بر اساس قیمت تابلو ها میباشد. تابلو های تبلیغاتی میتوانند در سه دسته اصلی گران قیمت ، قیمت متوسط و همینطور ارزان قیمت باشند. باید گفت که عوامل مختلفی در قیمت نهایی تابلو مغازه شما تاثیر دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.
اگر در تولید تابلو از مقدار بیشتری نورپردازی استفاده شود و یا عایق بندی آن در برابر نور و رطوبت و همینطور گرما بیشتر باشد ، هزینه نهایی تابلو بیشتر میشود. استفاده از مواد با کیفیت تر مانند پلکسی درجه 1 نیز در قیمت تابلو مغازه موثر است.
تابلو ارزان قیمت
میتوان گفت که بسیاری از فروشگاه ها از تابلو های ارزان قیمت استفاده میکنند. این نوع از تابلو ها از مواد اولیه درجه 2 یا 3 تهیه شده و کیفیت مناسبی ندارند. تهیه این نوع از تابلو های ارزان قیمت راحت تر بوده ، نیاز به بودجه گذاری زیادی ندارد و همینطور نگهداری از آنها راحت تر است.

در ادامه به مزایا و معایب تابلو های ارزان قیمت اشاره میکنیم.
⦁ مزایا : قابلیت تعویض راحت تابلو و سریع در هر زمان ، بودجه گذاری کم و صرف هزینه کمتر نسبت به دیگر انواع تابلو ، نگهداری راحت تر.
⦁ معایب : طول عمر پایین تابلو ، زیبایی کمتر نسبت به دیگر انواع تابلو ، کمتر بودن تاثیر گذاری در جذب مشتری
تابلو های گران قیمت
این نوع از تابلو ها که عموما تابلو های چلنیوم هستند ، از مواد درجه 1 ساخته شده ، دارای نورپردازی و اشکال گوناگون بوده و بهترین کیفیت را در نگهداری و طول عمر دارند. از انواع تابلو مغازه شاید بهترین آنها تابلو های چلنیوم باشند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.
⦁ مزایا : تاثیر بسیار در جذب مشتری ، طول عمر بالا و صرفه زمانی ، ایجاد تمایز میان دیگر فروشگاه ها.
⦁ معایب : هزینه بالای تهیه تابلو ، توجه در نگهداری و مراقبت.
انواع تابلو مغازه از نظر متریال و نوع ساخت
انواع مختلفی از تابلو ها موجود بوده که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. هر کدام از این نوع تابلو ها دارای ویژگی های ظاهری بوده و زیبایی خاص خود را دارا میباشند.
تابلو مغازه چلنیوم
یکی از محبوب ترین و زیبا ترین انواع تابلو میباشد که بصورت سه بعدی بوده و از ترکیب آلومینیوم حالت داده شده و ورق پلکسی تهیه میشود. تابلو های چلنیوم دارای نورپردازی متنوع بوده و در ساخت آنها از عایق بندی های متفاوت مانند نوار های اسفنجی استفاده میشود.

ساخت تابلو چلنیوم نیاز به مهارت و دقت کافی دارد و نیازمند اشنایی با نرم افزار و ماشین آلات برش لیزری میباشد.این نوع از تابلو در درسته تابلو های گران قیمت قرار میگیرند.
تابلو فلزی
تابلو های فلزی نوع دیگری از تابلو ها میباشد که بطور عمده در صنایع و کارخانجات و همینطور ادارات استفاده میشود. مهم ترین ویژگی این تابلو ها این است که دارای طول عمر بیشتری نسبت به دیگر انواع تابلو میباشند.
باید توجه داشت که این نوع از تابلو یعنی تابلو های فلزی بصورت کدر بوده و قابلیت عبور نور را ندارند و در آنها نمیتوان از نورپردازی استفاده کرد. از این رو در هنگام خرید تابلو فلزی باید به این نکته توجه کنید.
تابلو ال ای دی
یکی از انواع تابلو مغازه پدیده ای نوظهور در سیستم تبلیغاتی میباشد ، تابلو های ال ای دی هستند . این نوع از تابلو ها همانطور که از نامشان مشخص است از پنل های نمایش ال ای دی ساخته شده و بصورت دیجیتالی تصاویر و انیمیشن تهیه شده را نمایش میدهند.
تابلو های ال ای دی از گران ترین نوع تابلو های فروشگاه بوده و نگهداری از آنها نیز سخت تر میباشد. مهم ترین مزیت این نوع از تابلو جذب مخاطب بسیار بالا و تنوع در تعویض نوع تابلو و محتوای نمایشی آن میباشد.
قیمت انواع تابلو مغازه
همانطور که گفته شد تابلو های تبلیغاتی مغازه ها دارای انواع مختلفی بوده و موارد مانند ابعاد تابلو ، متریال استفاده شده در ساخت آن ، نوع نورپردازی و همینطور ویژگی های عایقی و نگهداری در قیمت نهایی آن موثر است. بهترین انتخاب این است که بودجه مناسبی را برای تابلو فروشگاه و کسب و کار خود در نظر گرفته تا موفقیت بیشتری در جذب مخاطب داشته باشید.

کلام آخر

ما در این مقاله در مورد ساخت تابلو مغازه چوبی با استفاده از چوب های ترموود با شما صحبت کردیم؛ چرا که برای بسیاری از مشاغل، تابلو چوبی می تواند متریال بسیار مناسبی به حساب آید. البته بهتر است بدانید که به این نوع چوب، چوب نما نیز می‌گویند که بعد از تابلو تبلیغاتی و پرطرفدار چلنیوم جزء شاخص ترین تابلوهای تبلیغاتی به حساب می آید. ترموود از جمله چوب های فوق‌العاده ای است، که در صنعت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و همچنین شما انواع چوب نرم و سر سخت را می توانید از ترموود انتظار داشته باشید. به این علت که در ساختار چوب نرم شما وزن بسیار کمی را مشاهده می کنید. امار چوب سخت شاید گزینه به صرفه تری برای ساخت تابلو تبلیغاتی چوبی به حساب آید.

صددرصد به خاطر کیفیت قیمت بالاتری نیز چوب سخت نسبت به چوب نرم به خود اختصاص داده است.  چوب ترموود از جمله چوب‌هایی است که به واسطه ساختار خود همیشه گزینه و متریال مناسبی برای استفاده محسوب می شود، توصیه ما به شما این است که سعی کنید تا حد امکان تنها از چوب های باکیفیت مانند چوب ترموود برای ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی استفاده کنید.

تابلو چوبی سردر مغازه ، تابلو چوبی مدرن ، ساخت تابلو مغازه با چوب ، تابلو مغازه دست ساز ،  تابلو ترمووود ، تابلو چوبی فانتزی ، قیمت تابلو چوبی مغازه ، تابلو مغازه مدرن

اشتراک: