تابلو مغازه به نوعی شناسنامه کسب و کار شما محسوب می‌شود و نقش مهمی در چگونه نشان دادن برند تجاری شما دارد. درواقع شما با داشتن یک تابلو مغازه شیک و استاندارد می‌توانید مشتری‌های زیادی را به خودتان اختصاص دهید. تحقیقات نشان داده است افراد به تصاویر واکنش مثبتی نشان می دهند، از این رو اشکال گرافیکی و استفاده از نوشته های خوانا و روان در طراحی یک تابلوسازی می‌تواند مخاطبان را به سمت خودش بکشاند. عوامل بسیاری هم در زیباسازی یک تابلو سازی اهمیت دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

چه ابعادی برای تابلو مغازه مناسب است؟

اگر در سطح شهر به تمامی تابلوسازی هایی که سر درب مغازه نصب شده‌اند بنگرید، ابعاد بزرگ و متوسط آنهاست که به چشمتان می‌آید. اگر دقت کرده باشید، برخی از تابلوها کوچک هستند و فضای کمی را اشغال می کنند، اما بلعکس برخی از تابلوسازی های غول پیکر هم هستند که ابعاد بزرگ آنها خواه ناخواه نگاهمان را به خودش می‌کشاند و برای چند ثانیه هم که شده ذهنمان بر روی نوشته ها و ظاهرش، متوقف می شود. اینکه چه ابعادی مناسب است، به سلیقه و هزینه‌ای که قرار است برای سفارش تابلو بپردازید بستگی دارد. منتها چیزی که تجربه ثابت کرده است، تابلوسازی هایی با ابعاد بزرگ است که یک گزینه ایده آل برای هر نوع کسب و کار به شمار می آید.

چه عواملی در زیباسازی تابلوسازی موثر است؟

در تابلوسازی، عوامل متعددی برای زیبا سازی و جلب توجه مشتریان وجود دارد که می تواند در طراحی و ساخت تابلو مغازه مثمر ثمر باشد. یکی از این عوامل مهم، ابعاد استاندارد برای تابلو مغازه و دیگری حجیم‌سازی تابلو سازی است. بدین منظور که چه نوع تابلویی را برای کسب و کارتان انتخاب نمایید. همچنین دادن بعد به تابلو بسیار مهم است و یکی از خلاقیت‌های منحصر به فرد در برخی از تابلو محسوب می شود که در همان نگاه اول نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. جالب است بدانید: رنگ آمیزی و انتخاب رنگ مناسب در طراحی تابلو از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو آشنایی با علم رنگ‌ها و استفاده درست آنها کمک می‌کند تا بتوانید افکار مردم را به طرف برند خودتان بکشانید. رنگ‌های متضاد و همچنین رنگ های گرم و سرد یکی از بهترین نوع رنگ‌ها در طراحی حرفه‌ای محسوب می شود. به طور کلی شما می توانید از یک تابلو سازی مجرب و زبر دست بهره مند شوید و صفر تا صد کارتان را به آنها بسپارید.

اشتراک: